Kenyataan Dari Tunang Shah Jaszle Berkenaan Isu Tangkap Khalwat

on Friday 17 May 2013

Semalam (16 Mei 2012) dunia artis dikejutkan dengan berita seorang artis yang telah bertunang pada bulan Disember 2012 telah ditangkap kahlwat di sebuah apartment di Petaling Jaya.

Selebriti itu adalah Shah Jaszle. JAIS telah mengesahkan berita tersebut. Beliau baru sahaja bertunang pada bulan Disember 2012 dengan seorang gadis yang bernama Wani.

Berita itu telah mengejutkan Wani dan beliau sendiri telah mengikat jamin tunangnya. Sila ikuti penjelasan tunan Shah Jaszle di bawah.






Penjelasan Tunang Shah Jaszle 

Saya terkejut apabila diberitahu oleh seorang wartawan malam semalam mengenai Shah Jaszle yang ditangkap khalwat kerana saya sendiri tidak mengetahui apa-apa tentang berita itu. Rasa seperti tidak percaya pun ada kerana pada petang Rabu iaitu sebelum dia ditangkap khalwat, ayahnya ada menelefon saya bertanya khabar dan dia beritahu ketika itu Shah ada di rumah. Sebenarnya saya pun tak sempat lagi berjumpa apatah lagi bercakap dengannya. Cuma saya sempat telefon dia malam semalam ketika dia sedang tidur dan dia hanya beritahu berita itu tidak benar.

Terus-terang saya masih boleh bertenang ketika mendengar berita itu dan tidak peduli dengan kata-kata banyak pihak daripada blog dan laman sosial sejak berita itu tersebar luas. Malah, saya mahu beri peluang kepadanya untuk beri penjelasan sebelum saya membuat apa-apa keputusan mengenai pertunangan kami. Shah pun kini sedang menjalani penggambaran dan dia berjanji untuk menjelaskan semuanya kepada saya kelak Sumber: Penjelasan Tunang Isu Shah Jaszle Ditangkap Khalwat.
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© mediarakyat All Rights Reserved