Aksi Gedik Dengan David Beckham: Gadis Muslim Kita Ini Terpampang Dalam Berita Online Di UK!

on Friday 17 May 2013


Assalamualaikum w.b.t


First time nampak gambar aksi gedik perempuan kita (Islam) bersama bekas pemain bola terkenal antarabangsa, David beckham ni, boleh ternganga jugaklah saya.

Terkejut. 



Bayangkanlah, tengah-tengah baca article kat telegraph online news *antara online news yang terkenal di UK dengan pelbagai cerita semasa* tiba-tiba gambar orang kita sedang buat aksi gedik, terpampang dalam online news tu!


Betul-betul macam gaya perempuan kita tempat kita kan? Mungkin jugak dari Indonesia atau Singapore. Tapi, yang tu tak penting. Yang penting dia pakai tudung macam orang kita kan?

Mula-mula macam tak boleh terima hakikat tengok gambar ni sebab jeles saya rasa macam...


"Eh, kawan saya bergambar dengan David Beckham?"


Tilik lama jugaklah saya di buatnya, kot-kotlah betul-betul kawan sendiri dari Malaysia. Sekali, baca caption kat bawah gambar tu....


"A woman poses with a wax figure David Beckham at Madame Tussauds Wax Museum in Bangkok"



Patung lilin rupanya....

Apa lagi? Sungguh-sungguh saya tahan gelak supaya tak ada orang nampak saya gelak kat tempat kerja! :D


Online news serius ni kelakar jugak rupanya *ke saya yang kelakar sebab bertindak gopoh sangat?*


#Seronok nampak bergambar dengan patung lilin David Beckham ,tapi tak seronok la gambar macam tu tersebar luas~ So, tak perlu kan upload gambar macam tu, girls? :)


Wassalam 

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© mediarakyat All Rights Reserved