HINA ISLAM!! EMPAT PEMUDA MELAYU BAKAL DIHUKUM MATI ATAU PENJARA SEUMUR HIDUP!!

on Tuesday 23 July 2013


SEDIH, kecewa, terkilan apabila empat orang pemuda Melayu yang menculik dan memberi pengajaran kepada si penghina agama Islam bakal dijatuhkan hukuman gantung sampai mati ataupun penjara seumur hidup. Berat sungguh hukuman yang diterima meskipun mereka ini sakit hati dengan penghinaan yang diberi oleh golongan bangsat Cinabeng ini.

Inilah rupanya bumi Malaysia. Penuh 'KEADILAN'. Apabila si pelaku hina Islam dibiarkan begitu sahaja terlepas. Bayar peguam beribu ringgit dengan spin mengatakan culik kerana mahu wang tebusan RM3000.

RM3000 sahaja??? Murahnya harga budak Cinabeng bernama Mun Tatt ni....

Tapi tengok dari riak wajah setiap pemuda Melayu yang dibawa ke mahkamah, menunjukkan yang mereka sedikit pun tidak merasa gentar dengan hukuman yang bakal mereka terima. Mereka tidak menunjukkan perasaan takut yang mereka buat kesalahan.

Apakah tiada pembelaan ke atas 4 anak muda ini? Di mana semangat Melayu yang kita laungkan?

Adakah hanya sekadar 'berdehem' di dalam hati sahaja?

Ketika agama Islam dihina dengan sebegitu teruk. Ketika empat orang pemuda Melayu bakal menerima hukuman berat. Di mana pejuang-pejuang Islam yang dahulunya berkumpul sambil memegang lilin di luar penjara Sungai Buloh? Di mana suara-suara anak muda lainnya yang konon membela Islam?

Pelik. Semuanya sunyi sepi. 

Betullah. Seorang sahabat aku dari Indonesia pernah berkata. Malaysia ini bukan lagi milik Melayu Nusantara walaupun bertuankan Melayu. Semangat Melayu sudah hilang, kelam kerana duit yang ditabur oleh puak Cinabeng ini. Fikirkanlah.

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© mediarakyat All Rights Reserved